پوشش بام تخت جمشید

سقف شیبدار با شیب کم: شیب سقف شیبدار، سبب می گردد که آب بر روی سقف سازه جریان پیدا نماید. زمانی که آب بر روی سقف در جریان باشد سقف شیبدار باعث می شود که آب در هیچ جای سقف جمع نگردد و فرسودگی و نم زدگی در سقف ایجاد نشود. سقف هایی که دارای شیب کم هستند راه متفاوت تری جهت به جریان انداختن آب بر روی سقف را دارند.

سقف شیبدار با شیب کم | مزایا و معایب | تخت جمشید


سقف شیبدار با شیب کم | مزایا و معایب | تخت جمشید - پوشش بام تخت جمشید

مزایا و معایب سقف شیبدار با شیب کم

محدودیت در انتخاب پوشش بام

در سقف شیبداری که شیب زیادی دارد، آب هیچ وقت نمی تواند در جایی ساکن باشد و به سرعت از روی سقف به پایین سرازیر می گردد. برای پوشش سقف شیب دار با شیب زیاد بهتر است از بهترین گزینه پوشش سقف شیبدار یعنی شینگل آسفالتی استفاده نمائیم. ولی شینگل آسفالتی و سایر پوشش بام ها نمی توانند برای پوشش سقف شیبدار با شیب کم کارساز باشد. زیرا سقف شیبدار با شیب کم نمی تواند آب را بلافاصله به جریان بیندازد و آب با حرکت و جریان آرام از سقف شیبدار خارج می گردد که پوششی مانند شینگل رولی مناسب تر خواهد بود.

تغییر و حفظ دمای بهینه در سقف شیبدار با شیب کم

سقف شیبدار با شیب زیاد دارای فضای بیشتر با ارتفاع بیشتر است که منجر به زمان بر بودن فرآیند تغییر دما و حفظ گرما خواهد شد . در حالی که با استفاده از شیب کم ارتفاع کمتر در مساحت بیشتری خواهیم داشت که منجر به راحت تر بودن تغییر دما در این سقف ها خواهد شد. انرژی کمتری برای تغییر دما در این سقفها مورد نیاز است.

نگهداری آسان تر سقف شیبدار با شیب کم

زمانی که از شینگل رولی جهت پوشش سقف شیبدار با شیب کم استفاده می شود نیاز است که سالی یکبار فقط بر روی سقف شیب دار رفته و سقف را چک نمائید. به دلیل اینکه دسترسی بر سقف شیبدار با شیب کم بسیار آسانتر و بی خطرتر از سقف شیروانی با شیب زیاد می باشد، این امر سبب می گردد که نگهداری و چک کردن پوشش بام به مراتب راحت تر و ایمن تر شود. خطر سقوط از روی سقف شیبدار با شیب زیاد بسیار بالاست. هزینه نگهداری و چک کردن سقف شیبدار با شیب زیاد به نسبت سقف شیبدار با شیب کم، بسیار بیشتر می باشد.

هزینه نصب کمتر سقف شیبدار با شیب کم

سقف شیبدار با شیب کم و یا سقف صاف احتیاج به مصالح کمتری برای ساخته شدن دارند. حتی اگر شما بهترین و گران ترین پوشش بام را برای سقف شیبدار با شیب کم خود انتخاب کنید در مقایسه با سقف شیبدار با شیب زیاد، هزینه کل ارزان تر خواهد شد. هزینه نصب پوشش بام بر روی سقف شیبدار با شیب زیاد بسیار بالاتر از هزینه نصب پوشش بام بر روی سقف کم شیب می باشد.

عواملی نظیر زیبایی یا موارد فنی ممکن است منجر شود که شما سقف شیبدار با شیب کم را برای سقف ویلا یا خانه خود انتخاب کنید. در هر صورت شرکت پوشش بام تخت جمشید آماده است که راهنمایی های لازم جهت انتخاب بهتر را خدمت شما ارائه نماید.

شرکت پوشش بام تخت جمشید در زمینه بازرگانی و تولید پوشش سقف شیبدار فعالیت می کند. متخصصین این مجموعه می توانند سقف شیبدار محل مورد نظر شما اعم از سقف ویلا، آلاچیق و سقف سوله شما را با بهترین مواد و با کیفیت بالا پیاده سازی کنند. این مجموعه تولیدکننده پوشش سقف شیبدار و تولیدکننده ورق PVC بوده و علاوه بر ارائه سقف شیبدار پی وی سی (ورق PVC)، نمایندگی رسمی شینگل (BTM)، تخته OSB ،آندوویلا، ورق سنگریزه کینگستون (تاپ تایل) و … را دارا می باشد. این مجموعه با تولید ورق PVC با طرح آندوویلا، امکان بهره بردن از زیبایی این طرح را با رفع مشکلات آن ایجاد کرده است. همچنین با فراهم سازی امکان به کارگیری شینگل فلکسی BTM ترکیه که تنها برای استفاده اروپا در نظر گرفته شده بود، زیبایی و کیفیت اروپایی را برای ایرانیان به ارمغان آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصان ما با شماره 44201191-026 یا برای اطلاع از قیمت سقف شیروانی یا ارتباط با بخش فروش با شماره 09121790195، 34005035-026 به صورت تلفنی یا در واتس اپ در تماس باشید.
Rate this post

سقف شیروانی یک طرفه

سقف های شیروانی شیبدار باتوجه به احتیاج شما می توانند به انواع گوناگونی تقسیم شوند.

بر این اساس قادر خواهید بود تا شکل و نوع سقف خود را به درستی برگزینید. این واقعیت را نیز باید پذیرفت که همه سقف های شیروانی شکل لزوما به صورت قرینه شده نیستند،

بلکه برخی می توانند فقط در یک سمت خود دارای شیب باشند. سقف های شیروانی یک طرفه برای نواحی ای مناسبند که شدت وزش باد در آنجا زیاد گزارش نشده است.

این در صورتی است که سقف های شیروانی یک طرفه عموما برای مناطقی که باد در آن با شدت ادامه دارد اصلا توصیه نمی شود. نصب این محصول در محل بسیار آسان است و در تولید خود از مصالح نه چندان زیادی بهره می برند. در تولید سقف های شیروانی یک طرفه اگر شیب زیاد باشد طبیعی است که باران و برف خیلی کمتری بر روی آن قرار خواهد گرفت و این هم به عنوان یکی دیگر از مزیت های استفاده از سقف های شیروانی یک طرفه محسوب می شود.

سقف شیروانی یک طرفه

کاربرد سقف شیروانی یک طرفه

اگر زیبایی هم چیزی است که نمی توانید از آن به سادگی بگذرید ما به شما توصیه می کنیم که از سقف های شیروانی یک طرفه بهره ببرید، زیرا این سقف ها طوری طراحی شده اند که جلوه بی نظیری به محیط می بخشند.

در صورتیکه شما شیفته معماری های قدیمی تر هستید این سقف ها می توانند حس گذشته را برای تان به ارمغان بیاورند.

این حرف مسئله را نیز بهتر است درک کنید که شما می توانید از سقف های شیروانی یک طرفه در قسمت های گوناگون خانه خود استفاده کنید.

برای مثال بخش گاراژ منزل می تواند سقف موردنیاز خود را داشته باشد. برای نصب و اجرای سقف شیروانی در ابتدا ارزیابی اندازه و همچنین علامت گذاری های واضح می تواند کارساز به نظر برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *