پوشش بام تخت جمشید

نگهداری و شستشوی آندوویلا: آندوویلا یکی از پوشش ‌های سقف شیبدار است که طرف‌داران زیادی دارد. این محصول به‌ صورت تایل تولید می‌شود و ترکیبات اصلی آن مواد سلولزی، قیر و همچنین فیبر بازیافتی می‌باشد. این محصول تحت شرایط خاصی تولید شده و به واسطه فشار و حرارت بالا در زمان تولید استحکام خوبی دارد. حتی بعد از نصب نیز به واسطه وجود قیر در ترکیب اصلی این پوشش، نور آفتاب و گرما باعث می‌شود تا در طول زمان ترکیبات این محصول محکم‌تر شوند و هیچ فاکتور محیطی نتواند تاثیر مخربی روی آن داشته باشد. اما به ‌هر حال برای نگهداری و شستشوی آندوویلا شما باید به فاکتور های گوناگونی توجه کنید.

نگهداری و شستشوی آندوویلا | فروش سقف شینگل | تخت جمشید

این نوع پوشش، پوشش بسیار مقاومی است و شرایط محیطی نمی‌توانند به‌ راحتی روی ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد آن تاثیرگذار باشند. اما توجه به نکات مهم برای نگهداری و شستشوی این محصول، می‌تواند عمر آن را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نگهداری و شستشوی این نوع پوشش سقف، با ما همراه باشید.

نگهداری و شستشوی آندوویلا

به‌ طور کلی پوشش سقف شیبدار آندوویلا محصولی بسیار زیبا، مستحکم و مقرون ‌به ‌صرفه می‌باشد که در مقایسه با سایر پوشش‌ ها ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی دارد. در زمینه نگهداری و شستشوی آندوویلا، نیازی نیست که شما به فاکتور های زیادی توجه داشته باشید. برخی فاکتور های پیش ‌پا افتاده ای وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند با کمترین هزینه ‌ها و کمترین میزان انرژی، عمر سقف شیبدار خودتان را افزایش دهید.

ویژگی هایی مانند انعطاف ‌پذیری، استحکام و وزن پایین جزو آن دسته از مواردی هستند که باعث شده‌اند روند نصب و پوشش سقف آندوویلا بسیار راحت‌تر باشد. این محصولات در رنگ ‌بندی ‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند و معمولاً می‌توانند برای حداقل 15 سال دوام خودشان را به ‌طور کامل حفظ کند. اما با توجه به نکات تعیین ‌شده در زمینه  نگهداری و شستشوی سقف شیبدار، می‌توان از این پوشش برای مدت ‌زمان بسیار طولانی‌تری بهره برد. این محصولات کاملاً ضدآب هستند و زنگ نمی‌زنند و همچنین در مقابل رشد قارچ و کپک نیز مقاوم هستند.

نکاتی در رابطه با نگهداری و شستشوی آندوویلا

پاک کردن پوشش آندوویلا از آلودگی ‌ها

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام نگهداری و شستشوی آندوویلا باید مورد توجه قرار بگیرد، جمع کردن زباله‌ ها از روی سقف است‌. درست است که باران می‌تواند روند شست‌ و شو و پاک کردن سقف را پیش ببرد، اما به ‌هر حال خود شما نیز اگر می‌خواهید از آسیب رسیدن به پوشش سقف جلوگیری نمایید، می‌توانید هر چند وقت یک ‌بار روند تمیز کردن سقف را پیش ببرید. انواع متفاوت پوشش ‌های آندوویلا طوری طراحی شده‌اند که راه رفتن روی آن ‌ها بسیار راحت است. به ‌همین دلیل شما می‌توانید با اطمینان و امنیت کامل، این سقف را از آلودگی پاک کنید.

شستشوی سقف

از دیگر نکاتی که در زمینه نگهداری و شستشوی آندوویلا باید به آن توجه داشته باشید، پاک کردن سقف شیبدار از هرگونه آلودگی علی‌الخصوص گرد و غبار می‌باشد. به‌ طور کلی پوشش سقف آندوویلا در مقابل گرد و غبار، آلودگی ‌های محیطی، نور خورشید و همچنین قارچ و کپک مقاوم می‌باشد. اما در برخی موارد فاکتور هایی مانند باران ‌های اسیدی، ریزگرد ها و … می‌توانند در طول زمان تاثیرات مخربی روی کیفیت این پوشش بگذارد. به همین دلیل است که در فواصل زمانی چند ماهه یا یک‌ساله شما با استفاده از مقداری آب و یک شیر پر فشار، این پوشش را از آلودگی ‌های محیطی و گرد و غبار پاک کنید. شاید شما فکر کنید که تنها آلودگی ‌های موجود روی سقف شامل دوده و گرد و غبار هستند، اما بقایای باقی ‌مانده از ریزگرد ها یا باران‌ های اسیدی می‌توانند تاثیرات مخربی روی کیفیت پوشش شما داشته باشند.

نگهداری و شستشوی آندوویلا

سم ‌پاشی دوره‌ای

ما پیشتر برای شما گفتیم که پوشش آندوویلا در مقابل قارچ و کپک بسیار مقاوم است. اما برای حفظ ظاهر سقف خانه نیز که شده بهتر است که شما از خدمات سم ‌پاشی سقف بهره ببرید‌. در این شرایط می‌توانید از ایجاد فاکتورهای آلوده‌کننده و مخرب روی سقف شیب‌دار خودتان جلوگیری نمایید. قارچ و کپک می توانند باعث ایجاد بوی نامطبوع و آلودگی شوند‌. علاوه ‌بر این موضوع، سم ‌پاشی باعث می‌شود تا حشرات و جانوران موذی در لا به ‌لای پوشش آندوویلا رخنه نکنند‌.

بررسی دوره‌ای

برای حفظ کیفیت پوشش سقف آندوویلا، بهتر است که شما به‌ صورت دوره‌ای وضعیت سقف را بررسی کنید. نگهداری و شستشوی آندوویلا تنها به پاک ‌سازی و زدودن گرد و غبار خلاصه نمی‌شود و فاکتور هایی مانند شکستگی برخی نقاط از پوشش سقف یا سنگین شدن بخشی از سقف به واسطه رشد شاخه درخت ‌ها نیز باید به‌ طور کامل چک شود. شکستگی و ایجاد ترک روی پوشش آندوویلا می‌تواند در ادامه مشکلاتی مانند نشتی آب را به ‌دنبال داشته باشد. علاوه‌ بر این موضوع رشد شاخه‌ های درختان روی سقف نیز می‌تواند آسیب‌ های جبران ‌ناپذیری را به پوشش آندوویلا وارد کند. سعی کنید که به ‌صورت دوره‌ای این فاکتورها را نیز بررسی کنید تا بتوانید برای مدت‌ زمان طولانی نیاز به خرج هزینه‌ای بالا نداشته باشید.

جمع‌بندی

ما در این محتوا در رابطه با نگهداری و شستشوی آندوویلا نکاتی را برای شما بیان کردیم. به ‌طور کلی هر محصولی که تولید می‌شود، نظیر شینگل یا ورق پی وی سی عمری مشخص دارد. اما می‌توان با استفاده درست، مراقبت و نگهداری، عمر این محصول را تا حد بسیار زیادی افزایش داد. پوشش آندوویلا نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می‌توانید با نگهداری درست و شستشوی مناسب این محصول، برای مدت‌ زمان طولانی‌ نیاز به تعویض پوشش یا تعمیر آن نداشته باشید.

شرکت پوشش بام تخت جمشید در زمینه بازرگانی و تولید پوشش سقف شیبدار فعالیت می کند. متخصصین این مجموعه می توانند سقف شیروانی محل مورد نظر شما اعم از سقف ویلا، آلاچیق و سوله شما را با بهترین مواد و با کیفیت بالا پیاده سازی کنند. این مجموعه تولیدکننده پوشش سقف شیبدار و تولیدکننده ورق پی وی سی بوده و علاوه بر ارائه سقف شیبدار PVC (ورق PVC) – آندوپلاس، نمایندگی رسمی شینگل ترک (BTM)، تخته OSB ،آندوویلا، ورق سنگریزه کینگستون (تاپ تایل) و … را دارا می باشد. این مجموعه با تولید ورق پی وی سی با طرح آندوویلا، امکان بهره بردن از زیبایی این طرح را با رفع مشکلات آن ایجاد کرده است. همچنین با فراهم سازی امکان به کارگیری شینگل فلکسی BTM ترکیه که تنها برای استفاده اروپا در نظر گرفته شده بود، زیبایی و کیفیت اروپایی را برای ایرانیان به ارمغان آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصان ما با شماره 44201191-026 یا برای اطلاع از قیمت سقف شیروانی یا ارتباط با بخش فروش با شماره 09121790195، 34005035-026 به صورت تلفنی یا در واتس اپ در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

سقف شیروانی یک طرفه

سقف های شیروانی شیبدار باتوجه به احتیاج شما می توانند به انواع گوناگونی تقسیم شوند.

بر این اساس قادر خواهید بود تا شکل و نوع سقف خود را به درستی برگزینید. این واقعیت را نیز باید پذیرفت که همه سقف های شیروانی شکل لزوما به صورت قرینه شده نیستند،

بلکه برخی می توانند فقط در یک سمت خود دارای شیب باشند. سقف های شیروانی یک طرفه برای نواحی ای مناسبند که شدت وزش باد در آنجا زیاد گزارش نشده است.

این در صورتی است که سقف های شیروانی یک طرفه عموما برای مناطقی که باد در آن با شدت ادامه دارد اصلا توصیه نمی شود. نصب این محصول در محل بسیار آسان است و در تولید خود از مصالح نه چندان زیادی بهره می برند. در تولید سقف های شیروانی یک طرفه اگر شیب زیاد باشد طبیعی است که باران و برف خیلی کمتری بر روی آن قرار خواهد گرفت و این هم به عنوان یکی دیگر از مزیت های استفاده از سقف های شیروانی یک طرفه محسوب می شود.

سقف شیروانی یک طرفه

کاربرد سقف شیروانی یک طرفه

اگر زیبایی هم چیزی است که نمی توانید از آن به سادگی بگذرید ما به شما توصیه می کنیم که از سقف های شیروانی یک طرفه بهره ببرید، زیرا این سقف ها طوری طراحی شده اند که جلوه بی نظیری به محیط می بخشند.

در صورتیکه شما شیفته معماری های قدیمی تر هستید این سقف ها می توانند حس گذشته را برای تان به ارمغان بیاورند.

این حرف مسئله را نیز بهتر است درک کنید که شما می توانید از سقف های شیروانی یک طرفه در قسمت های گوناگون خانه خود استفاده کنید.

برای مثال بخش گاراژ منزل می تواند سقف موردنیاز خود را داشته باشد. برای نصب و اجرای سقف شیروانی در ابتدا ارزیابی اندازه و همچنین علامت گذاری های واضح می تواند کارساز به نظر برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *