پوشش بام تخت جمشید

تعویض قسمتی از سقف شیبدار: اولین نگرانی اکثر صاحبان خانه با شنیدن خبر نیاز به سقف شیبدار جدید، هزینه است. متأسفانه، برخی سعی می کنند راه حل هایی نادرست برای کاهش هزینه ها بیابند. یکی از این راه ها تعویض نصف یا جزئی سقف است.

بله، می توانید نیمی از سقف خود را تعویض کنید. اما سوال اصلی این است که آیا این ایده خوبی است؟

تعویض قسمتی از سقف شیبدار | فروش سقف شیروانی | تخت جمشید

همه افراد بودجه‌ای دارند و تلاش برای صرفه‌جویی در هزینه با تعویض نیمی از سقف ممکن است ایده خوبی به نظر برسد. با این حال، هرگز تعویض جزئی سقف توصیه نمی شود.

اگر یک پیمانکار سقف مایل به انجام این کار برای شما باشد، بهتر است دنبال فرد دیگری برای اجرای سقف شیروانی خود بگردید. حتی اگر ادعای خسارت طوفان دارید که در آن شرکت بیمه فقط مایل به پرداخت نیمی از تعویض است، یک پیمانکار معتبر تعویض کامل سقف را پیشنهاد می دهد.

آیا می توانید شینگل را در ناحیه ای که نشتی دارد جایگزین کنید؟ بله کاملا. اما اگر می خواهید یک قسمت کامل یا بیشتر از سقف خود را جایگزین کنید، پول خود را دور می ریزید.

تعویض قسمتی از سقف شیبدار

دلایلی که نباید نیمی از سقف خود را تعویض کنید.

دلایل خوبی وجود دارد که چرا یک پیمانکار معتبر سقف، تعویض نیمی از سقف شما را توصیه نمی کند.

  1. دو طرف سقف شما طول عمر متفاوتی خواهند داشت. وقتی نیمی از سقف خود را تعویض می کنید، شینگل هایی خواهید داشت که با سرعت های متفاوتی پیر می شوند. این بدان معناست که قسمت قدیمی تر زودتر از قسمت جدیدتر از کار می افتد و زودتر نشت می کند. این چرخه بارها و بارها ادامه خواهد داشت تا اینکه در نهایت سقف خود را تعویض کنید.
    انجام این کار برای شما دردسر ایجاد می‌کند و هرگز آرامشی که با سقف جدید و به درستی نصب شده است را نخواهید داشت.
  2. تعویض نیمی از سقف شما در دراز مدت هزینه بیشتری خواهد داشت. از آنجایی که دو طرف سقف شما طول عمر متفاوتی دارند، شما مجبور خواهید بود برای تعمیرات بیشتر از هزینه تعویض سقف کامل هزینه کنید. اما شما همچنین باید به این فکر کنید که واقعاً چقدر برای تعویض جزئی سقف هزینه می کنید.
    هر بار که نیمی از سقف خود را تعویض می کنید، هزینه مواد، نیروی کار، زمان، هزینه های پیمانکار و موارد دیگر را پرداخت می کنید. بسته به اندازه سقف شما، در درازمدت به ازای هر متر مربع بیشتر از هزینه تعویض کامل آن پرداخت خواهید کرد.
    ممکن است فکر کنید تعویض نیمی از سقف باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، اما در واقع، هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. حتی اگر بودجه کمی دارید، گزینه‌هایی برای اطمینان از اینکه این اتفاق برای شما نمی‌افتد وجود دارد.
  3. شما ضمانتی را که با تعویض کامل سقف ارائه می شود دریافت نخواهید کرد. هنگامی که نیمی از سقف خود را تعویض می کنید، پس از سرمایه گذاری در جایگزینی، محافظت گارانتی مورد انتظار را دریافت نمی کنید. ضمن این که دو طرف سقف شما در واقع توسط دو پیمانکار سقف متفاوت پوشانده می شود، بنابراین شما باید برای رفع مشکلات یکی یا دیگری مبارزه کنید. در هر صورت، سقف شما آنطور که باید هنگام تعویض سقف کامل محافظت نمی شود.
  4. تعویض نیمی از سقف ظاهر خوبی ندارد. سقف شما یکی از اولین چیزهایی است که مردم هنگام رانندگی، قدم زدن در خیابان یا آمدن به آنجا متوجه می شوند. در حالی که سبک های شینگل باید مطابقت داشته باشند، می توانید تفاوت بین دو طرف را تشخیص دهید. در تعویض نیمه شینگل های قدیمی سبکتر از زوناهای جدید خواهند بود. این مسئله به سقف شما ظاهر عجیبی می دهد که قطعاً برجسته است. ممکن است فکر کنید برای برخی افراد ظاهر سقف آنها اهمیتی ندارد. اما هر روز که به خانه می رسید، متوجه آن خواهید شد.

در صورت تمایل می توانید این کار را انجام دهید، اما یک شرکت معتبر سقف هرگز آن را توصیه نمی کند. حتی اگر بودجه کمی دارید، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید سقفی باکیفیت داشته باشید، بدون اینکه پولتان را تلف کنید.

​​گروه صنعتی و تجاری تخت جمشید در زمینه بازرگانی و تولید پوشش سقف شیبدار فعالیت می کند. متخصصین این مجموعه می توانند سقف شیبدار محل مورد نظر شما اعم از سقف ویلا، آلاچیق و سقف سوله شما را با بهترین مواد و با کیفیت بالا پیاده سازی کنند. این مجموعه تولیدکننده پوشش سقف شیبدار و تولیدکننده ورق پی وی سی بوده و علاوه بر ارائه سقف شیبدار یو پی وی سی ، نمایندگی رسمی شینگل ترک (BTM)، تخته OSB ،آندوویلا، ورق سنگریزه (تاپ تایل) و … را دارا می باشد. این مجموعه با تولید ورق پی وی سی با طرح آندوویلا، امکان بهره بردن از زیبایی این طرح را با رفع مشکلات آن ایجاد کرده است. همچنین با فراهم سازی امکان به کارگیری شینگل فلکسی BTM ترکیه که تنها برای استفاده اروپا در نظر گرفته شده بود، زیبایی و کیفیت اروپایی را برای ایرانیان به ارمغان آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه اجرای سقف شیبدار با متخصصان ما با شماره 44201191-026 یا برای اطلاع از قیمت سقف شیروانی یا ارتباط با بخش فروش با شماره 09121790195، 34005035-026 به صورت تلفنی یا در واتس اپ در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

سقف شیروانی یک طرفه

سقف های شیروانی شیبدار باتوجه به احتیاج شما می توانند به انواع گوناگونی تقسیم شوند.

بر این اساس قادر خواهید بود تا شکل و نوع سقف خود را به درستی برگزینید. این واقعیت را نیز باید پذیرفت که همه سقف های شیروانی شکل لزوما به صورت قرینه شده نیستند،

بلکه برخی می توانند فقط در یک سمت خود دارای شیب باشند. سقف های شیروانی یک طرفه برای نواحی ای مناسبند که شدت وزش باد در آنجا زیاد گزارش نشده است.

این در صورتی است که سقف های شیروانی یک طرفه عموما برای مناطقی که باد در آن با شدت ادامه دارد اصلا توصیه نمی شود. نصب این محصول در محل بسیار آسان است و در تولید خود از مصالح نه چندان زیادی بهره می برند. در تولید سقف های شیروانی یک طرفه اگر شیب زیاد باشد طبیعی است که باران و برف خیلی کمتری بر روی آن قرار خواهد گرفت و این هم به عنوان یکی دیگر از مزیت های استفاده از سقف های شیروانی یک طرفه محسوب می شود.

سقف شیروانی یک طرفه

کاربرد سقف شیروانی یک طرفه

اگر زیبایی هم چیزی است که نمی توانید از آن به سادگی بگذرید ما به شما توصیه می کنیم که از سقف های شیروانی یک طرفه بهره ببرید، زیرا این سقف ها طوری طراحی شده اند که جلوه بی نظیری به محیط می بخشند.

در صورتیکه شما شیفته معماری های قدیمی تر هستید این سقف ها می توانند حس گذشته را برای تان به ارمغان بیاورند.

این حرف مسئله را نیز بهتر است درک کنید که شما می توانید از سقف های شیروانی یک طرفه در قسمت های گوناگون خانه خود استفاده کنید.

برای مثال بخش گاراژ منزل می تواند سقف موردنیاز خود را داشته باشد. برای نصب و اجرای سقف شیروانی در ابتدا ارزیابی اندازه و همچنین علامت گذاری های واضح می تواند کارساز به نظر برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *