پوشش بام تخت جمشید

سقف سوله نمایشگاهی: سوله ها سازه هایی هستند که می‌توان آن ‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن در مقایسه با سایر سازه ‌ها برپا کرد و از آن‌ ها در جهت بهبود کار بهره برد. شناخت بهترین و مناسب‌ترین پوشش سقف سوله به سازندگان این سازه کمک می‌کند تا به‌ صورت درست و اصولی از خدماتی که در این زمینه ارائه می‌شود بهره ببرند. فاکتور مهم و تأثیرگذاری که هنگام ساخت سوله باید به آن توجه شود، انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین پوشش برای سقف سوله نمایشگاه می‌باشد.

سقف سوله نمایشگاهی | انواع سقف شیروانی | تخت جمشید

سقف سوله نمایشگاهی

سقف سوله نمایشگاه

همواره هنگام ساخت هر نوع سازه ای، متریال و نوع پوشش سقف آن سازه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سقف سوله نمایشگاه نیز از این قاعده مستثنی نیست. معمولاً مهندسان و سازندگان باید سعی کنند با توجه به بدنه و اسکلت اصلی سازه یک سقف مناسب را برای آن سازه انتخاب کنند. اگر قرار باشد سوله‌ ها به‌ صورت موقت برپا شوند و بعد از اتمام برگزاری نمایشگاه تخریب شوند، قاعدتاً باید از محصولات سبک در این زمینه بهره گرفته شود. خوشبختانه در حال ‌حاضر انواع گوناگون و متفاوتی از مواد اولیه وجود دارند که می‌توانند به ‌عنوان پوشش سقف سوله نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرند. هر کدام از این مواد اولیه، ویژگی ‌های خاص خودشان را دارند و به ‌نحوی می‌تواند در جهت برطرف کردن نیاز سازندگان و مصرف‌کنندگان مورد استفاده قرار بگیرد.

محصولات مناسب سقف سوله نمایشگاه

بررسی انواع متفاوت و گوناگون محصولات مناسب سقف سوله نمایشگاه به شما کمک می‌کند تا با توجه به هدفتان، از محصولات با کیفیت و مناسب بهره ببرید. فاکتور هایی مانند اسکلت اصلی سوله، مساحت سوله، میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید و … جزو آن دسته از فاکتورهایی هستند که شما هنگام انتخاب پوشش سقف سوله نمایشگاه باید به آن ‌ها دقت داشته باشید.

ورق پلی کربنات

ورق های پلی کربنات می‌توانند به‌ عنوان یکی از گزینه‌ های پوشش سقف سوله نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرند. اگر قصد دارید که به ساخت سوله سبک بپردازید، مطمئن باشید که این محصول می‌تواند به ‌عنوان یکی از بهترین انتخاب ‌ها برای سقف سوله سبک شناخته شود زیرا در کنار استحکام کافی، وزن بسیار سبکی دارد. ورق‌ های پلی کربناتی که در حال ‌حاضر به ‌عنوان پوشش سقف شیبدار تولید می‌شوند، ورق ‌های سینوسی هستند ای که استفاده ‌های گسترده‌ای دارند. علاوه‌ بر این موضوع، به واسطه شفاف بودن، شما می‌توانید با استفاده از این نوع ورق ها در مصرف انرژی صرفه ‌جویی کنید و در طول روز از نور طبیعی خورشید استفاده کنید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این ورق‌ ها عایق گرما نیستند اما این تصور اشتباه است. به واسطه دو لایه بودن، ورق ‌های پلی کربنات می‌توانند به‌ عنوان یکی از بهترین انواع عایق ‌های گرما شناخته شوند و در فصول گرم ‌و سرد سال، نیاز شما را به ‌طور کامل برطرف سازند.

ساندویچ پانل‌ ها

از دیگر محصولاتی که می‌توانند به‌ عنوان پوشش سقف سوله نمایشگاه مورد استفاده قرار بگیرند، می‌توانیم به ساندویچ پانل ‌ها اشاره کنیم. این محصولات هم برای سوله های سبک و هم سوله های معمولی گزینه مناسبی هستند. ساندویچ پانل ‌ها علاوه‌ بر مستحکم بودن، عایق خوبی نیز هستند. این پوشش ها در برابر صدا، حرارت، رطوبت و همچنین باد و باران از خودشان مقاومت خوبی نشان می‌دهند و گزینه مناسبی برای سقف سوله نمایشگاه هستند. علاوه‌ بر این موضوع، روند نصب و اجرای ساندویچ پانل ها در مقایسه با سایر پوشش‌ های سقف شیب‌دار راحت‌تر می‌باشد و همین موضوع می‌تواند به شما کمک کنند در سریع‌ترین زمان ممکن سقف سوله نمایشگاه خودتان را بسازید.

ورق گالوانیزه

یکی دیگر محصولات مناسب سقف سوله نمایشگاه، انواع متفاوت ورق‌ های گالوانیزه میباشد. ورق های گالوانیزه محصولات مستحکم فولادی هستند که در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می‌باشند. این محصولات نیز درست مانند ساندویچ پانل‌ ها روند نصب بسیار آسانی دارند و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ ها را روی سقف مورد نظرتان پیاده‌سازی کنید. این محصولات عمر بسیار بالایی دارند و قیمتشان نیز بسیار مقرون‌ به‌ صرفه است. اگر می‌خواهید با هزینه ‌های پایین سوله خودتان را راه‌اندازی کنید و نمایشگاه را برگزار کنید، مطمئن باشید که ورق گالوانیزه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

سقف سوله نمایشگاهی

 

پوشش یو پی وی سی سقف

استفاده از پوشش یو پی وی سی سقف شیبدار، جزو بهترین انتخاب ها برای سقف سوله می باشد. این پوشش ها دارای رنگ ها و طرح های متنوع هستند و با توجه به سهولت نصب آن، بهترین گزینه برای سقف شیروانی می باشد.

هنگام انتخاب سقف سوله نمایشگاه به چه فاکتورهایی توجه داشته باشیم؟

درست است که شناخت انواع متفاوت پوشش ‌های سقف سوله نمایشگاه می‌تواند در زمینه ساخت یک سوله مستحکم راهنمای شما باشد، امام شما باید علاوه‌ بر شناخت انواع پوشش‌ ها، به فاکتورهای گوناگون دیگر نیز توجه داشته باشید. به ‌طور کلی هنگام ساخت سوله‌ های نمایشگاهی، شما همواره باید از متخصصان کمک بگیرید زیرا تنها این افراد هستند که می‌توانند به‌ خوبی شما را در مسیر انتخاب بهترین متریال ها و استفاده از نقشه ‌های مناسب راهنمایی کنند. اما خود شما نیز به‌ عنوان یک سازنده می‌توانید با کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سقف سوله نمایشگاه، انتخاب‌ های عاقلانه‌ای داشته‌باشید. فاکتور ها و مواردی که شما به‌ عنوان یک سازنده باید هنگام ساخت سقف سوله نمایشگاه به آن دقت داشته باشید، شامل موارد زیر میشود.

  • عایق حرارت، رطوبت و صوت بودن
  • سرعت مناسب در نصب
  • صرفه ‌جویی در زمان و هزینه
  • روند تعمیر و بازسازی آسان
  • زیبایی ظاهری و چشم ‌نواز بودند
  • امکان استفاده دوباره از محصول
  • مقاومت در برابر فاکتور های محیطی

با توجه به هر کدام از این فاکتور ها، شما می‌توانید به‌ خوبی در جهت ساخت سوله نمایشگاهی قدم بردارید و از سوله ساخته ‌شده بهره ببرید.

​گروه صنعتی و تجاری تخت جمشید در زمینه بازرگانی و تولید پوشش سقف شیبدار فعالیت می کند. متخصصین این مجموعه می توانند سقف شیبدار محل مورد نظر شما اعم از سقف ویلا، آلاچیق و سقف سوله شما را با بهترین مواد و با کیفیت بالا پیاده سازی کنند. این مجموعه تولیدکننده پوشش سقف شیبدار و تولیدکننده ورق پی وی سی بوده و علاوه بر ارائه سقف شیبدار یو پی وی سی ، نمایندگی رسمی شینگل ترک (BTM)، تخته OSB ،آندوویلا، ورق سنگریزه (تاپ تایل) و … را دارا می باشد. این مجموعه با تولید ورق پی وی سی با طرح آندوویلا، امکان بهره بردن از زیبایی این طرح را با رفع مشکلات آن ایجاد کرده است. همچنین با فراهم سازی امکان به کارگیری شینگل فلکسی BTM ترکیه که تنها برای استفاده اروپا در نظر گرفته شده بود، زیبایی و کیفیت اروپایی را برای ایرانیان به ارمغان آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه اجرای سقف شیبدار با متخصصان ما با شماره 44201191-026 یا برای اطلاع از قیمت سقف شیروانی یا ارتباط با بخش فروش با شماره 09121790195، 34005035-026 به صورت تلفنی یا در واتس اپ در تماس باشید

5/5 - (1 امتیاز)

سقف شیروانی یک طرفه

سقف های شیروانی شیبدار باتوجه به احتیاج شما می توانند به انواع گوناگونی تقسیم شوند.

بر این اساس قادر خواهید بود تا شکل و نوع سقف خود را به درستی برگزینید. این واقعیت را نیز باید پذیرفت که همه سقف های شیروانی شکل لزوما به صورت قرینه شده نیستند،

بلکه برخی می توانند فقط در یک سمت خود دارای شیب باشند. سقف های شیروانی یک طرفه برای نواحی ای مناسبند که شدت وزش باد در آنجا زیاد گزارش نشده است.

این در صورتی است که سقف های شیروانی یک طرفه عموما برای مناطقی که باد در آن با شدت ادامه دارد اصلا توصیه نمی شود. نصب این محصول در محل بسیار آسان است و در تولید خود از مصالح نه چندان زیادی بهره می برند. در تولید سقف های شیروانی یک طرفه اگر شیب زیاد باشد طبیعی است که باران و برف خیلی کمتری بر روی آن قرار خواهد گرفت و این هم به عنوان یکی دیگر از مزیت های استفاده از سقف های شیروانی یک طرفه محسوب می شود.

سقف شیروانی یک طرفه

کاربرد سقف شیروانی یک طرفه

اگر زیبایی هم چیزی است که نمی توانید از آن به سادگی بگذرید ما به شما توصیه می کنیم که از سقف های شیروانی یک طرفه بهره ببرید، زیرا این سقف ها طوری طراحی شده اند که جلوه بی نظیری به محیط می بخشند.

در صورتیکه شما شیفته معماری های قدیمی تر هستید این سقف ها می توانند حس گذشته را برای تان به ارمغان بیاورند.

این حرف مسئله را نیز بهتر است درک کنید که شما می توانید از سقف های شیروانی یک طرفه در قسمت های گوناگون خانه خود استفاده کنید.

برای مثال بخش گاراژ منزل می تواند سقف موردنیاز خود را داشته باشد. برای نصب و اجرای سقف شیروانی در ابتدا ارزیابی اندازه و همچنین علامت گذاری های واضح می تواند کارساز به نظر برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *