پوشش بام تخت جمشید

سقف شیبدار سوله بهداشتی: سقف یکی از اجزای اصلی ساختمان است. در واقع فرقی نمی‌کند که این ساختمان چه کاربردی داشته باشد. در هر صورت هر ساختمانی برای تکمیل شدن و به دست آوردن استانداردهای لازم نیاز به یک سقف مستحکم دارد. سقف شیبدار یکی از سقف هایی است که بنا به موقعیت و کارکرد ساختمان های مختلف، ارزش و اهمیت پیدا می کند. سقف سوله بهداشتی یکی از مواردی است که با توجه به اهمیت؛ موقعیت، کاربرد و نقش این سوله در بین انواع سقف صنعتی اهمیت پیدا کرده است.

سقف شیبدار سوله بهداشتی | سقف سوله | تخت جمشید

امروزه در نقاط مختلفی از جهان، سقف های شیبدار، مورد استفاده قرار می گیرند. اول اینکه این سقف ها از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند. با توجه به این که وزن سازه باید در حد استاندارد باشد این مسئله کمک شایانی به رعایت استانداردها خواهد کرد. به همین خاطر سقف شیبدار سوله بهداشتی به عنوان یک گزینه ارزشمند پیشنهاد می شود.

مشاوره و سفارش سقف صنعتی و سوله

برای اطلاع از قیمت سقف شیروانی و سفارش آن با ما تماس حاصل فرمایید:

همان طور که گفتیم در سوله های بهداشتی رعایت استانداردها بسیار پراهمیت است. در واقع این سوله ها باید به گونه‌ای ساماندهی شوند که کمترین آلودگی به محیط وارد شود.

سقف شیبدار از جذب و نفوذ رطوبت به داخل فضای ساختمان جلوگیری می کند. این مسئله با توجه به بارش های پی در پی که در فصول مختلف در مناطق مرطوب به وقوع می پیوندد، از جایگاه ارزشمندی برخوردار است. با این وجود امروزه صرفاً مناطقی که در معرض رطوبت فراوان قرار دارند، به سراغ ساخت سقف شیبدار نمی روند.

به کارگیری ورق PVC طرح ذوزنقه سفید

سقف شیبدار سوله بهداشتی امکان استقرار سریع و آسان بدون تحمیل هزینه سنگین را برای پیمانکاران فراهم می کند.

صرفه جویی در زمان ساخت و ساز، انتخاب مصالح ارزان قیمت، نصب راحت و بدون دردسر، امکان بهره مندی از تنوع زیاد و… نیز می تواند انگیزه لازم برای ساخت سقف شیبدار سوله بهداشتی و سایر مکان ها را به وجود آورد.

سقف شیبدار سوله بهداشتی با توجه به وزن سبک و ایده آلی که دارد و مقاومت بسیار مناسبی که در برابر آتش سوزی ایجاد می کند، می‌تواند امنیت ساختمان را به شکل مناسبی افزایش دهد. از طرفی سوله بهداشتی که با سقف شیبدار مناسب طراحی شده از زیبایی و جذابیت لازم نیز برخوردار است.

سقف شیروانی سوله بهداشتی مانع بسیار خوبی در برابر هدررفت انرژی در فصول سرد سال به حساب می آید. این سقف از ماندگاری مناسب تری نسبت به سقف های مسطح برخوردار است. همچنین سقف های شیبدار به سرعت نصب و راه اندازی می شوند. این سرعت در نصب برای پروژه هایی که نیاز به صرف زمان کمتری برای ساخت و ساز دارند، بسیار مناسب و ایده آل است. سقف شیبدار برای سوله بهداشتی به اندازه سایر سقف هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، در برابر عوامل آب و هوایی مانند نور خورشید، باران و باد مقاومت دارند.

به کارگیری ورق PVC طرح ذوزنقه سفید

نکته قابل توجه در مورد سقف شیبدار سوله این است که این سقف از تنوع قابل توجهی برخوردار است. شما می توانید طرح ها و مدل های مختلفی را برای نصب سقف شیبدار مورد استفاده قرار دهید. هزینه نصب، ساخت و تهیه مصالح مورد نیاز برای طراحی این سقف نیز نسبت به سایر سقف ها کمتر است و همین مسئله باعث شده که به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه و اقتصادی در میان سایر گزینه های ساخت و ساز مورد توجه و استقبال قرار بگیرد.

ویژگی های سقف شیبدار سوله بهداشتی

میزان شیب در نظر گرفته شده برای سقف شیبدار سوله بهداشتی حداقل ۳۰ درجه است. البته این سقف ها با توجه به سبک و سلیقه مشتری به شکل طرح دار یا ساده تولید می شوند. سوله های بهداشتی برای تولید مواد غذایی، نگهداری مواد غذایی، ایجاد سردخانه، برای کلین روم ها و کلینیک ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین این سوله ها با توجه به کارکردی که دارند، به طور مداوم نیاز به شستشو پیدا می کنند.

انتخاب مصالحی که در برابر رطوبت و آب مقاومت چندانی ندارند، دردسر آفرین خواهد بود. مواد انتخابی برای سقف شیبدار سوله بهداشتی باید به گونه‌ای باشد که در برابر رطوبت، آب باران، تبخیر، حشرات، کپک و غیره حداکثر مقاومت را داشته باشد.

سقف شیروانی، شیب لازم برای خالی شدن آب باران و رطوبت را فراهم می کند. این ویژگی، به سقف ها حالت یک سه گوش را می‌دهد. معمولاً برای سقف آلاچیق، سوله و ویلا از این نوع سقف ها بسیار استقبال می شود. البته انتخاب سقف شیروانی با توجه به آب و هوا بسیار با اهمیت است.

پوشش مناسب برای ساخت سقف سوله بهداشتی

اگرچه برای ساخت سقف سوله بهداشتی گزینه‌های بسیاری از متریال مختلف وجود دارد اما ورق UPVC (آندوپلاس) گزینه مناسب تری برای ساخت این نوع سقف ها هستند. این پوشش علاوه بر تنوع، مقاوم و سبک بوده و از انعطاف بالا در ساخت و سازهای مختلف برخوردار هستند.

ورق PVC

شرکت پوشش بام تخت جمشید در زمینه بازرگانی و تولید پوشش سقف شیبدار فعالیت می کند. متخصصین این مجموعه می توانند سقف شیبدار محل مورد نظر شما اعم از سقف ویلا، آلاچیق و سقف سوله شما را با بهترین مواد و با کیفیت بالا پیاده سازی کنند. این مجموعه تولیدکننده پوشش سقف شیبدار و تولیدکننده ورق PVC بوده و علاوه بر ارائه سقف شیبدار پی وی سی (ورق PVC)، نمایندگی رسمی شینگل (BTM)، تخته OSB ،آندوویلا، ورق سنگریزه کینگستون (تاپ تایل) و … را دارا می باشد. این مجموعه با تولید ورق PVC با طرح آندوویلا، امکان بهره بردن از زیبایی این طرح را با رفع مشکلات آن ایجاد کرده است. همچنین با فراهم سازی امکان به کارگیری شینگل فلکسی BTM ترکیه که تنها برای استفاده اروپا در نظر گرفته شده بود، زیبایی و کیفیت اروپایی را برای ایرانیان به ارمغان آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصان ما با شماره 44201192-026 یا برای اطلاع از قیمت سقف شیروانی یا ارتباط با بخش فروش با شماره 09371790195، 22180750-021 به صورت تلفنی یا در واتس اپ در تماس باشید.

Rate this post

سقف شیروانی یک طرفه

سقف های شیروانی شیبدار باتوجه به احتیاج شما می توانند به انواع گوناگونی تقسیم شوند.

بر این اساس قادر خواهید بود تا شکل و نوع سقف خود را به درستی برگزینید. این واقعیت را نیز باید پذیرفت که همه سقف های شیروانی شکل لزوما به صورت قرینه شده نیستند،

بلکه برخی می توانند فقط در یک سمت خود دارای شیب باشند. سقف های شیروانی یک طرفه برای نواحی ای مناسبند که شدت وزش باد در آنجا زیاد گزارش نشده است.

این در صورتی است که سقف های شیروانی یک طرفه عموما برای مناطقی که باد در آن با شدت ادامه دارد اصلا توصیه نمی شود. نصب این محصول در محل بسیار آسان است و در تولید خود از مصالح نه چندان زیادی بهره می برند. در تولید سقف های شیروانی یک طرفه اگر شیب زیاد باشد طبیعی است که باران و برف خیلی کمتری بر روی آن قرار خواهد گرفت و این هم به عنوان یکی دیگر از مزیت های استفاده از سقف های شیروانی یک طرفه محسوب می شود.

سقف شیروانی یک طرفه

کاربرد سقف شیروانی یک طرفه

اگر زیبایی هم چیزی است که نمی توانید از آن به سادگی بگذرید ما به شما توصیه می کنیم که از سقف های شیروانی یک طرفه بهره ببرید، زیرا این سقف ها طوری طراحی شده اند که جلوه بی نظیری به محیط می بخشند.

در صورتیکه شما شیفته معماری های قدیمی تر هستید این سقف ها می توانند حس گذشته را برای تان به ارمغان بیاورند.

این حرف مسئله را نیز بهتر است درک کنید که شما می توانید از سقف های شیروانی یک طرفه در قسمت های گوناگون خانه خود استفاده کنید.

برای مثال بخش گاراژ منزل می تواند سقف موردنیاز خود را داشته باشد. برای نصب و اجرای سقف شیروانی در ابتدا ارزیابی اندازه و همچنین علامت گذاری های واضح می تواند کارساز به نظر برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *