پوشش بام تخت جمشید

سقف قوسی – سقف هلالی: سقف قوسی یکی از انواع پرطرف‌دار سقف ‌هایی است که می‌تواند در زمینه‌ های صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار بگیرد. سقف قوسی همان‌ طور که از نام آن پیداست، سقفی است که به حالتی منحنی‌ شکل روی ساختمان اجرا می‌شود. در گذشته برای ساخت این نوع سقف ‌ها از آجرها و سیمان‌ بهره گرفته می‌شد. اما در حال ‌حاضر، انواع متفاوت سقف قوسی و سقف هلالی می‌توانند با مواد اولیه با کیفیتی مانند ورق پی ‌وی سی در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی و ساخته شوند.

سقف قوسی – سقف هلالی | قیمت شینگل | تخت جمشید

به کارگیری ورق PVC طرح ذوزنقه اخری

کاربرد سقف قوسی

پیشتر برای شما گفتیم که سقف قوسی سقفی است که در سازه‌ های صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل انعطاف ‌پذیر بودن این سقف ‌ها و همچنین استفاده از مواد اولیه در دسترس و مناسب؛ این سقف ها می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، در اندازه‌ های متنوعی طراحی و تولید شوند. به ‌هر حال سقف‌ های منحنی برای موارد زیر استفاده می‌شوند.

سقف قوسی سوله

یکی از مهم‌ترین استفاده ‌های سقف منحنی، ساخت سقف سوله می باشد. این سقف‌ ها علاوه ‌بر ساخت سریع، آسان و کم ‌هزینه، می‌توانند به‌ عنوان یک عایق کاربردی نیز مورد استفاده قرار بگیرند و از هدر رفت انرژی جلوگیری کنند. اگر برای ساخت سقف قوسی از ورق پی وی ‌سی بهره بگیرید، می‌توانید به‌ راحتی در کنار نصب این ورق، از عایق ‌های گوناگونی بهره ببرید. معمولاً ورق ‌هایی که برای ساخت سوله ‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند ورق ‌های ‌تکه‌ای می‌باشند که به یکدیگر متصل می‌شوند و روی سقف را به‌ طور کامل می‌پوشاند.

مشاوره و سفارش سقف صنعتی و سوله

برای اطلاع از قیمت سقف شیروانی و سفارش آن با ما تماس حاصل فرمایید:

سقف قوسی یا هلالی پارکینگ

به دلیل وجود تعداد بالای ماشین‌ های شخصی، در حال حاضر پارکینگ ‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر از حد نور خورشید، برای این ماشین ‌ها معمولاً باید از پارکینگ ‌ها یا سایه‌بان ‌ها استفاده شود. به ‌جای خرج هزینه‌ های بالا و ساخت پارکینگ‌ ها، می‌توان با کمترین هزینه‌ ها و با استفاده از سقف قوسی با ورق PVC به ‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن یک پارکینگ ساخت و از آن برای پارک کردن ماشین‌ ها بهره برد. سقف ‌های منحنی پارکینگ می‌تواند در محیط ‌های اداری، صنعتی و یا حتی خانگی مورد استفاده قرار بگیرند.

علاوه ‌بر این موارد، شما می‌توانید این سقف را به‌ صورت ثابت یا متحرک تهیه کنید و از آن‌ بهره ببرید.

کاربرد سایبانی سقف قوسی

علاوه‌ بر مواردی که ما پیشتر برای شما گفتیم، سقف قوسی می‌تواند به ‌عنوان یک سایه‌بان نیز کاربرد داشته باشد. برای مثال شما می‌توانید از این سقف برای پوشاندن روی استخر استفاده کنید یا یک بخش از حیاط ‌خلوت خودتان را با این سقف بپوشانید. به‌ طور کلی سقف قوسی به دلیل مزایای شگفت ‌انگیزش مانند نصب راحت و آسان و دوام مناسب یکی از بهترین انواع سقف‌ های متحرکی است که می‌تواند در زمینه ‌های گوناگون و متنوعی مورد استفاده قرار بگیرد.

سقف قوسی - سقف هلالی

 

مزایای سقف قوسی یا هلالی

مقاومت بالا

مورد اول که میتواند در دسته مزایای این سقف‌ ها قرار بگیرد، مقاومت بالای آن ‌ها است. این سقف ‌ها هم در برابر نور خورشید مقاوم هستند و هم باد و طوفانی نمی‌تواند آن‌ها را تکان دهد. علاوه ‌بر این موارد، این سقف ‌ها تحمل وزن نسبتاً خوبی دارند. این موضوع باعث شده تا شما بتوانید بدون هیچ ‌گونه نگرانی و به‌ راحتی از آن ‌ها بهره ببرید.

قیمت مناسب

از دیگر مواردی که می‌تواند در دسته مزایای سقف قوسی بگیرد، قیمت مقرون‌ به‌ صرفه این محصول است‌. شما می‌توانید در مقایسه با سقف ‌های آجری و از‌ پیش ‌ساخته شده، با کمترین هزینه‌، یک سقف قوسی تهیه نمایید و از آن در زمینه‌ای که می‌خواهید بهره ببرید.

موجود در طرح‌ ها و رنگ ‌های مناسب

شما می‌توانید انواع متفاوت سقف قوسی را در طرح ‌ها و رنگ ‌های متنوعی مورد استفاده قرار دهید و از زیبایی این سقف شیروانی مدرن بهره ببرید. این سقف ‌ها به دلیل این ‌که با ورق پی‌ وی سی طراحی شده‌اند، می‌توانند در طرح ‌بندی و رنگ ‌بندی های متنوع و متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرند.

نحوه اجرای سقف قوسی

اجرای سقف شیبدار یکی از مراحل مهم در ساخت ساختمان و سوله می باشد. برای تهیه و ساخت سقف قوسی، معمولا از دو ماده اولیه بهره گرفته می‌شود. اگر قرار باشد سقف قوسی برای سوله‌ ها و یا به عنوان سقف صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد، در مرحله اول یک اسکلت فلزی کلی تهیه می‌شود. در قدم بعدی ورق پی ‌وی سی روی این سقف اسکلت را می‌پوشاند و به ‌عنوان سقف عمل می‌کند. اگر قرار باشد سقف ‌های قوسی در مقیاس کوچک‌تر و برای مثال به‌ عنوان سایبان یا پارکینگ مورد استفاده قرار بگیرند، معمولاً برای آن ‌ها یک بدنه و اسکلت فلزی نسبتاً کوچک تهیه می‌شود و بعد مانند سوله‌ های صنعتی، ورق ‌های پی ‌وی سی روی این سوله و سقف را می‌پوشاند و به‌ عنوان یک سایبان و سقف عمل میکنند.

به ‌طور کلی، در مقایسه با سازه‌ های دیگر، سقف قوسی یا هلالی به‌ عنوان یکی از پرطرف‌دارترین و کاربردی‌ترین انواع سقف ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند به شما کمک کنند تا با هزینه‌ های بسیار مقرون‌ به ‌صرفه ای، از یک سایه‌بان قوسی باکیفیت بهره ببرید. با توجه به مواردی که ما گفتیم، با کمی بالا و پایین کردن و بررسی، شما متوجه می‌شوید که چگونه می‌توانید با استفاده از این نوع سقف ‌ها، در هزینه ‌های خودتان صرفه ‌جویی داشته باشید و از یک محصول باکیفیت بهره ببرید.

خوشبختانه تولیدکنندگان و خدمات‌ دهندگان زیادی در سراسر کشور انواع متفاوت سقف قوسی را طراحی و آن‌ ها را وارد بازار می‌کنند. علاوه‌ بر این موارد، شما می‌توانید این سقف ‌ها را به ‌صورت شخصی‌ سازی شده سفارش دهید. برای مثال با توجه به‌ ‌اندازه محیطی که مدنظر دارید، از سقف قوسی بهره ببرید. این فاکتورها به شما کمک می‌کنند تا محصول مورد نظر خودتان را با کیفیت‌ های بالا و با اندازه‌ای مناسب در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه نمایید و از آن برای ساخت‌ و ساز خودتان بهره بگیرید.

شرکت پوشش بام تخت جمشید در زمینه بازرگانی و تولید پوشش سقف شیبدار فعالیت می کند. متخصصین این مجموعه می توانند سقف شیبدار محل مورد نظر شما اعم از سقف ویلا، آلاچیق و سقف سوله شما را با بهترین مواد و با کیفیت بالا پیاده سازی کنند. این مجموعه تولیدکننده پوشش سقف شیبدار و تولیدکننده ورق PVC بوده و علاوه بر ارائه سقف شیبدار پی وی سی (ورق PVC)، نمایندگی رسمی شینگل (BTM)، تخته OSB ،آندوویلا، ورق سنگریزه کینگستون (تاپ تایل) و … را دارا می باشد. این مجموعه با تولید ورق PVC با طرح آندوویلا، امکان بهره بردن از زیبایی این طرح را با رفع مشکلات آن ایجاد کرده است. همچنین با فراهم سازی امکان به کارگیری شینگل فلکسی BTM ترکیه که تنها برای استفاده اروپا در نظر گرفته شده بود، زیبایی و کیفیت اروپایی را برای ایرانیان به ارمغان آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصان ما با شماره 44201192-026 یا برای اطلاع از قیمت سقف شیروانی یا ارتباط با بخش فروش با شماره 09121790195، 02634005035 به صورت تلفنی یا در واتس اپ در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

سقف شیروانی یک طرفه

سقف های شیروانی شیبدار باتوجه به احتیاج شما می توانند به انواع گوناگونی تقسیم شوند.

بر این اساس قادر خواهید بود تا شکل و نوع سقف خود را به درستی برگزینید. این واقعیت را نیز باید پذیرفت که همه سقف های شیروانی شکل لزوما به صورت قرینه شده نیستند،

بلکه برخی می توانند فقط در یک سمت خود دارای شیب باشند. سقف های شیروانی یک طرفه برای نواحی ای مناسبند که شدت وزش باد در آنجا زیاد گزارش نشده است.

این در صورتی است که سقف های شیروانی یک طرفه عموما برای مناطقی که باد در آن با شدت ادامه دارد اصلا توصیه نمی شود. نصب این محصول در محل بسیار آسان است و در تولید خود از مصالح نه چندان زیادی بهره می برند. در تولید سقف های شیروانی یک طرفه اگر شیب زیاد باشد طبیعی است که باران و برف خیلی کمتری بر روی آن قرار خواهد گرفت و این هم به عنوان یکی دیگر از مزیت های استفاده از سقف های شیروانی یک طرفه محسوب می شود.

سقف شیروانی یک طرفه

کاربرد سقف شیروانی یک طرفه

اگر زیبایی هم چیزی است که نمی توانید از آن به سادگی بگذرید ما به شما توصیه می کنیم که از سقف های شیروانی یک طرفه بهره ببرید، زیرا این سقف ها طوری طراحی شده اند که جلوه بی نظیری به محیط می بخشند.

در صورتیکه شما شیفته معماری های قدیمی تر هستید این سقف ها می توانند حس گذشته را برای تان به ارمغان بیاورند.

این حرف مسئله را نیز بهتر است درک کنید که شما می توانید از سقف های شیروانی یک طرفه در قسمت های گوناگون خانه خود استفاده کنید.

برای مثال بخش گاراژ منزل می تواند سقف موردنیاز خود را داشته باشد. برای نصب و اجرای سقف شیروانی در ابتدا ارزیابی اندازه و همچنین علامت گذاری های واضح می تواند کارساز به نظر برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *